Tuesday, January 13, 2009






Bors, u all should try the blackbread @ sbread (www.sbread.com) so yumee...especially with green spread ( pandan i guess )....damn awesome !!! ( honestly, this is my first time had blackbread, thanx dc !)...and also the thai tea...yumee.....mmm what i missed ya...haaaa....the manager, ooops !

3 comments:

dC said...

hmmm... thx... u think it'll sell in indonesia malls?

u r welcome to sbread anytime =]

btw, she's married...
but wat's new!?!?! at least u r consistent, bor!!

hahahahaha!!!!!!
oinks!

revdeckster said...

well, one of my friend interest...since jakarta scene love place for nongkrong...can imagine tak, kaya toast happenin here..which is nuthin special fo me...roti boy, also big here...mmm, just wait lah...la codefin' is the best place if u wanna open da sbread. anyway, bout the manager...no lah ! ha ha ha..but i imagine if she join the suicidegirl army...sick sick sick, enuff lah, dc...ha ha ha...anyway..sbread, i ll be back and bring more people fo sure !!!!

dC said...

thx bor...
Franchise plan ready for Jakarta..
Introducer fees not forgotten =]